כניסה

מיינדפולנס למתחילים

מחבר/ת: ברוסנן, פדי;
מיינדפולנס למתחילים

תקציר:
כולם מדברים על מיינדפולנס, אבל איך הוא עובד באמת? מה צריך לדעת לפני שמתחילים? האם אפשר להתחיל לבד? ותוך כמה זמן ניתן יהיה להבחין בשינוי ובתוצאות? "מיינדפולנס למתחילים" הוא מדריך מעשי ונגיש לתרגול מיינדפולנס, ומתאים לכל מי שמעוניין לשפר את חייו, להפחית חרדה וכעס, לשפר קשרים אישיים, להפסיק לפחד מפני העתיד ובעיקר – לשמוח בחייו כאן ועכשיו. "מיינדפולנס למתחילים" כולל תרגילים פשוטים וברורים, העשויים לשנות את חייכם מקצה לקצה. ממש כפי ששינו את חייו של מחבר הספר – פדי ברוסנן, שנטש קריירה מכניסה כיועץ השקעות, נפטר מהחרדה ומהכעס שליוו את חייו, ומקדיש מאז את חייו ללמידה, הוראה ותרגול יומיומי של מיינדפולנס. "בסופו של דבר," הוא אומר, "מיינדפולנס הוא לא מה שאנחנו עושים, אלא מי שאנחנו באמת."

 
כמות הזמנות לכותר: 0
יש להעריך כי מספר ימי ההמתנה המשוער יהיה כמות ההזמנות כפול מספר ימי השאלה עבור כל עותק.

אין כרגע עותקים זמינים להשאלה


 

עותקים

מספרסטטוסמיקום מס' מיון סימן מדף כרךימי השאלהתאריך החזרה
85018מושאלפילוסופיה ופסיכולוגיה ‭153.7‬ ברו 301/9/2019

הוספה לעגלה מה זה

מחברמחבר/ת: ברוסנן, פדי;
שם כותרמיינדפולנס למתחילים
מס' מיון153.7
סימן מדףברו
משפט‏ ‏אחריותפדי ברוסנן ; מאנגלית: דורון דנסקי ; [עריכה תרגום: רינה גרינוולד]
מדיהספרים
סוגספר עיון
עמודים213 ע'
גובה19 ס"מ
מו''ל/יםתכלת
זמן הוצאה2019
מקום הוצאה[פתח תקוה]
מה''ד19-1353
שפהעברית
תאריך קיטלוג19/6/2019
תארניםגוף ונפש ; מדיטציה ; מודעות (פסיכולוגיה) ; מיינדפולנס ; תרפיה רציונלית-רגשית ;
הערות"מדריך מקיף ומעשי (כולל תרגילים!) לחיים מודעים, רגועים ומאושרים יותר". ביבליוגרפיה: ע' 212-211.
 

לשימושים נוספים

תצוגת הדפסה

חזרה לדף קודם

תפריט נגישות